terça-feira, 29 de novembro de 2011

MARIA MEYER



MARIA MEYER é uma actriz de teatro e cantora polaca que também interpreta JAQUES BREL nos seus espectáculos. Entre muitos musicais já fez clássicos como “Jesus Christ Superstar”, “The Rocky Horror Show”, “Evita”, “Cabaret"...

Tem um CD gravado com 17 canções de Brel. Chama-se “MARIA MEYER SPIEWA BRELA” (Maria Meyer canta Brel)

Podemos ouvi-la AQUI neste site a cantar “La chanson des vieux amants” em polaco.

Para ajudar aqui vai o texto traduzido:

Wciąż bardziej cie kocham

Rozświetlały burz rozbłyski
Miłość naszą tyle lat
Raz ty brałeś swe walizki
To znów ja ruszałam w świat
Lecz pokój, gdzie kołyski brak
Pamięta echa dawnych burz
I słów namiętnych do szaleństwa
Więc choć porażki dawnej smak
Z mych ust uleciał dawno już
A z twych pierwszego smak zwycięstwa

Czy ty wiesz
Kochany, czuły i jedyny mój
Że ja od wschodu, aż do zmierzchu dnia
Wciąż bardziej cię kocham

W kłótniach, schadzkach, przeprowadzkach
Poznaliśmy się do cna
Wpadaliśmy w swe zasadzki
Zastawione, gdzie się da
Ty miałeś kogoś, dobrze wiem
I ja też nie bez grzechu byłam
Lecz zawsze żyliśmy nadzieją
Że z pojednania pierwszym dniem
Oboje dołożymy sił
By starzeć się, nie doroślejąc

Czy ty wiesz...

A czas goni, a czas goni
Straszy, że źle z nami jest
I że zawieszenie broni
To miłości będzie kres
Zmęczeni trochę, bądź co bądź
Posłusznie wyruszamy więc
Na pole bitwy wyruszamy
Żeby, jak co dzień, udział wziąć
W potyczce czułej dwojga serc
W serdecznej wojnie zakochanych

Czy ty wiesz...

Sem comentários:

Enviar um comentário